stemmegjenkjenning bruke MATLAB?

krysse de lena .... kan jeg ha din e-post? Jeg ønsker å c ur kode for stemmegjenkjenning bruke matlab. I dag opprettet en .. men ikke til perfeksjon. Mind sende meg ditt for å sammenligne? derek_ckw@hotmail.com Takket være en haug

Jeg gjør mitt siste året prosjekt som "Secured Inngang System base på Face og Voice Recognition" for denne Jeg trenger matlab kode for stemmegjenkjenning hvis noen kroppen har det så send den på denne linken: waseemoon@hotmail.com takk ......... Waseem Abbas

Kan jeg se noen av kodene dine i matlab for talegjenkjenning bruker nevrale nettverk! Jeg vil være veldig veldig thankfull for det! roma_34@mail.ru [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 21 minutter: [/color] [/size] [quote = krysse de lena] Er det noen som trenger det fortsatt? . jeg har en matlab kode for å stemme recognition.Do svare i denne tråden slik at jeg vet [/quote] Vennligst:)

sorry, jeg har et problem med oppside arkiver ... det kan ikke kjøre godt ... cant du sende det til meg xvr_z [at] yahoo [dot] com takk før ... gigih

Jeg trenger en kode for talegjenkjenning .. drøv u sende den .. dette er min id:? anu_pons@yahoo.co.in

ber noen sende meg matlab kode for tale til siffer konvertering bruker hmm eller teknikk som er brukt. [/code]

hei jeg trenger en kode for convolutions, FFT, gran filter (LP / HP), IIR filter. Jeg bruker ccs3.3 tms320c5x/6x. jeg trenger en kode veldig urgentlu. noen kan hjelpe meg. thankx Ram

Jeg informatikk student .. begynte å gjøre prosjekt på stemmen recognision bruker java men kunne ikke fullføre det .. så jeg trenger kode i matlab .. kunne ny1 hjelp på dette ved å få kode .. og hvordan du bruker det

Jeg gjør mitt siste året prosjekt som "Secured Inngang System base på Face og Voice Recognition" for denne Jeg trenger matlab kode for stemmegjenkjenning hvis noen kroppen har det så send den på denne linken: waseemoon@hotmail.com takk ......... Waseem Abbas

sorry, jeg har et problem med oppside arkiver ... det kan ikke kjøre godt ... cant du sende det til meg xvr_z [at] yahoo [dot] com takk før ... gigih

im arbeider på høyttaler anerkjennelse .. Hvordan kan jeg søke Euklidsk avstand formel på LPC koeffisienter som er lagret på en rekke? håper på svar! tnx ..

[Color = darkred] [/color] Hei krysse de lena, jeg haster krever MATLAB koden for stemme recognition.My prosjekt innsending siste dato er etter 14 days.Plzzzzzzzzzzz sende det til min post som er dev.sikan @ gmail. com . Jeg skal være ekstremt takknemlige til deg.

ber noen sende meg matlab kode for tale til siffer konvertering bruker hmm eller teknikk som er brukt. [/code]

Jeg informatikk student .. begynte å gjøre prosjekt på stemmen recognision bruker java men kunne ikke fullføre det .. så jeg trenger kode i matlab .. kunne ny1 hjelp på dette ved å få kode .. og hvordan du bruker det

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back