Subharmonic Mixer

Thanks a lot!Det er interessant og nøyaktigheten av geometri må være mye høyere, som for LTCC.For SIP kan det være et godt valg.

RF-OM

ja LTCC er definitivt behandle avhengige men det kan ikke sammenlignes med PCB som det gir deg 3dje dimension også.Det er modifisert versjon av tykk film.Prosessen er mye billigere enn tynn film og mye raskere.

Anvendelsen av LTCC er ikke begrenset til kretser har det store programmet i microfludics, WSN, MEMS emballasje.
.

khouly hva mener du med design kit.Jeg har noen god introduksjon litteratur og vil dele snart.

Her er to intro filer på LTCC det dekker prosessen og få programmer
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Kjære mfarhan1,

Dessverre jeg overskrider min nedlasting grensen og kan ikke nedlassing filene dine.Kan du sende dem til meg via pm?På forhånd takk for hjelpen.

very good Mfarhan1

Jeg mente ved design kit er biblioteket gitt av støperi, som inneholder modeller av noen komponenter klar til bruk

khouly

@ Khould
du har rett det sikkert hjelper men jeg dont har design kit så lenge du kan spare litt tid i fart, kan du hjelpe deg selv med grunnleggende komponenter,
Det er ingen fast topologien av enhver komponent med LTCC, likhet coupler kan gjøres med enkelt lag eller med opp til 4 lag det helt an på emballasjen kravene så er det ingen ulempe ikke å ha biblioteket.

kanskje.men det vil helpt får biblioteket
selv noen venner av meg de genererer det egne biblioteket av Advanced modell komponist i fart for å generere parametrized modeller

khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back