temperaturkontroll med microcontroller

A

anandpatel27

Guest
hei jeg vil gjøre et prosjekt som innebærer å gjøre om en tempearature kontrolleren bruker microcontroler, moc3041 og triac bta41-600b?Jeg vil vite hvordan kan jeg variere avfyring vinkel?er det mulig ved PWM?

 
Badanie Cisco ujawnia wzrost zagrożeń dla bezpieczeństwa IT spowodowany "kulturą samozadowolenia" pracowników polskich firm.

Read more...
 
Bruk en 50 eller 60 Hz avbruddsordrelinje om endring basert på makt sinusformet variasjon og en standard optocoupler.På hvert sinusformet økende kanten, starter en teller og nummer en variabel tidsperioden fra 0 til 20ms (50Hz) eller 0 til 16mS (60 Hz).Fire av triac via Moc optocoupler helst under 0 og 20mS (eller 16ms).Firing nær 0mS vil gi en full last, forsinket tenning vil redusere energiforbruket på laste ned til 0.

 
Bruk en 50 eller 60 Hz arrest på endring basert på evnen sinusformet villfarelse og en tillatt optocoupler.På hvert sinusformet oppstigningen kanten, alfa en skadelig og beløpet en uberegnelig tid aeon fra 0 til 50 Hz eller 0 til 60 Hz ...________________
Programmerbare termostater

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top