Tilbake Kommenter Problem fra Layout til Capture

B

BasePointer

Guest
Hei til alle, jeg har nettopp ferdig med mitt design i Layout og tilbake kommenterte det til fange ved å opprette en swap-fil fra layout etter døpe komponenter. Men jeg har et stort problem nå, har alle komponentene i fange feil verdi! og en del referanse. Hvordan kan jeg løse dette problemet? Vennligst hjelp meg. 10x

fra hva jeg har noen gang opplever problemet kanskje ikke løsbar. jeg ble bruk til å få beskjed om ikke å tilbake kommentere. U kan ha å gjøre fange manuelt. sine mer tilrådelig å gjøre oppsettet etter fange skjematisk. kanskje u må se på utformingen fr layout n label i skjematisk manuelt. taring77

Du må vedlikeholde synkronisere ved å gjøre et backannotation før du gjør noen endringer i skjematisk. Da vil alle komponentene plasseringer og netto egenskaper være inne i skjematisk database. Etter bekreftelse av sync, endre skjematisk og videresende kommentere. Se ECO alternativene nøye før du gjør dette. Det finnes et stort antall alternativer som vil skru opp MAX-fil. : Sm19:

Beklager, du er mer eller mindre skrudd etter at skaden er gjort med ryggen merknader. Den Vekslefil er veien å gå om .... 1. BACKUP everthing i Pads og Orcard før du re-kommentere. (Jeg fortsatt gjøre dette, selv om prosessen er ned pat.) 2. Bruk ECO-modus i Pads å skape re-merknaden fil (. SWP forlengelse) 3. Strip ut topp-og bunntekst informasjon fra. SWP-filen. Mens din i det, sjekk noen re-kommentarer for hånd for tilregnelighet skyld. 4. "Tilbake Kommenter ..." bør fold endringene i (uten feil). Pass på at du er konsekvent med å kjøre den over "design" eller "selection". I de fleste tilfeller vil du bruke "design".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back