trådløs kommunikasjon prosjektet - å lage mobiler silent

A

antoine magdi

Guest
[Color = blue] første takk for å lese dette innlegget ..... Jeg må gjøre følgende prosjekt og jeg har ingen anelse om det kan du hvis noen har en link som forklarer at eller noen idé som kan hjelpe meg, plz jeg trenger hjelp ... prosjektet er å gjøre et system (trådløs) som tvinger noen mobile inn i rekken av bølgene å være stille ..... min informasjon om den trådløse kommunikasjonen er for dårlig plz hjelpe meg ..... [/color]

Jeg har ikke en anelse om hvordan du kan gjøre dette prosjektet, men jeg lurer på hva skolen i denne verden kan be om et prosjekt som blir stille på mobiler i et bestemt område ...

takk for svare .... "Fakultet for ingeniørvitenskap" i Egypt .... men det er nyttig for noe sånt som et bibliotek ......

Du bør prøve å få læreren til å begrense omfanget av oppdraget så smal som mulig. Har han mener til taushet bare 802,11 trådløse brukere? Eller betyr han til taushet noe, som AM radioer, FM radio,, TV statons. ISM bandet linker, 2,4 og 5,8 GHz WLAN, mobiltelefon brukere? Se poenget?

Hva du kan gjøre er å foreta noen mobiltelefon i et bestemt område "Out of Dekning" og dette kalles "Mobile telefon jamming" og det er mange kretser som gjør slikt. Men Making mobiltelefonen lydløs på å angi et bestemt område krever to ting: 1 - Et system som sender en viss data i GSM Frekvensbånd som SMS for eksempel, eller i Bluetooth-frekvensbåndet via Bluetooth-tilkobling 2 - En programvaren på hver mobiltelefon som mottar disse dataene SMS / Bluetooth og setter mobilen til lydløs OK!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back