trådløs video-hjelp

H

homemade24

Guest
Jeg har bygget en hjemmelaget 1.2GHz trådløs video-overvåkningssystem og jeg kom opp om 30yrds
kort på området jeg trengte
hva eller noen mulighet for å øke rekkevidden
takk

Założyciel Facebooka postanowił po raz pierwszy w historii serwisu dokonać bezpośredniej interakcji z jego użytkownikami. 6 listopada 2014 możecie spytać go, o co tylko chcecie.

Read more...

Bruk en bedre antenne.Du kan også bruke en forsterker.

30 meter kan være en god nummer.Det kommer an på båndbredde, frekvens og mange andre faktorer.Visste du sjekke hva som kan være hvis systemet vil ha mer enn 30 meter rekkevidde?

beklager at jeg får en rekke av 100yrds JEG NØD 30 yrds mer.

Forbedring av antenner er trolig den beste tingen å gjøre, du bruker riktig antenner og bruke den riktige kabelen også kan antennene "se hverandre" dvs. har du siktlinje overføring, vil dette gjøre en stor forskjell til området

Bruk en telelinse.

Ideen er å tenke "ut av boksen" løsninger også.

ja jeg bruker mauren.at cam med RX / TX og ja de kan "se" hverandre
tenkte at mite være en enkel, billig fastsette

Du trenger minst 4 dB mer TX makt eller 4 dB bedre mottaker følsomhet.Du kan også prøve å justere antenner (plassering, orientering, matchende, etc).

Ja, sannsynligvis den enkleste måten å forbedre området er å bruke en høyere gevinst antenne på sender siden.Dette vil lede strøm tilgjengelig fra senderen til en mindre romlig vinkel, noe som øker den totale fikk makten i den andre enden.Du har sannsynligvis en enkelt antenne som fulgte med enheten, og gevinsten er trolig rundt 6 dB.Så hvis du fant en 14 dB eller så antenne sted, vil det sannsynligvis ha rekkevidde du trenger.

takk dette er hva jeg har
http://img.inkfrog.com/click_enlarge1.php?image=IMG_1156.jpg&username=securitystar&aid=30800815

og dette er slik jeg bruker det jeg gjorde forkorte coax fra TX til antennen
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

På bildet RF plugger ser ut som F-kontakter fra TV.Hvis det så du kan spare signal nivå ved å erstatte dem med høy kvalitet RF kontakter.Selv gode 50 Ohm kontakten trolig vil bli bedre.Bruke 50 Ohm istedenfor 75 vil gi -14 dB tilbake tap, som er nok for CCTV.Tilsvarende innsetting tap vil være rundt 0,18 dB som er definitivt mindre enn tap i F-kontakter.Du kan også klippe kabelen kortere.Men viktigste forbedringen kan du få fra antennen.Husk at det kan være 50 Ohm også.

sorry RF-OM
Dette er den oppdaterte bildet jeg hadde allerede erstatte lang coax med dette med skrue kontakter jeg er ikke sikker på hva ohm at coax er det ikke merket (bare en brikke jeg fant)
er det du sier jeg trenger å bruke 75 ohm?og eller denne typen kontakt er ok trenger jeg noe bedre.
takk
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Definitivt på bildet er det F-kontakter.Denne kontakten ble designet for gamle analoge TV-systemer for frekvensbåndet 300 MHz.På 1,2 GHz kan det lett innført 1,5 dB for tap.Dette nummeret er loddet kontakten, men du bruker crimped, slik at tapet kan bli enda mer.Du kan kjøpe billig hamradio kontakter og et lite stykke god koaksialkabel.Selv om de vil være 50 Ohm får du bedre enn den gamle F-kontakter.Prøv å spørre produsenten om bedre kvalitet antenne.Selv om de har noen, de sannsynligvis vil kunne fortelle hvor du kan finne den.

Thanks again RF-OM
Jeg vil erstatte kontakter og lokke og gi det en prøve

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back