Trenger du en enkel skjematisk og koden plz plz plz

M

mohsenp910

Guest
hei jeg ønsker skjematisk og kode for så enkle bord, er prosjektet vist i vedlagte bildet .. Jeg ønsker et styre med 8 051 og 5 * 5,6 * 6 eller ... LEDs .. når styret i skrudd på har vi trekant og i denne trekanten har vi en animert pil, styret har 4keys for 4 retninger, når vi trykker på hver tast, vil pilen retningen i trekanten endre .. koden kunne bli i ASM eller C, men C er bedre, sorry for min dårlige engelsk .... plz være fastt: Din de pictre for eksempel vi trykket på riktig knapp

Vil du betale for å ha noen gjøre lekser for deg?

Nei Dont be meg det, bare hjelpe mee plz, jeg dont ha nok tid

så du ikke eill komme hvor som helst i livet som det, hva du spør tar tid å gjøre hvilken tid koster penger, Det kan være folk der ute som ville hjelpe, men mitt moto er hvis du ikke prøver du ikke lærer, tips hva du bør gjøre 1. bruk google og søk (du kan finne noe omtrent det samme) 2. har siden i dooing det selv 3.If du står fast spørre her og så arbeidet ditt (på den måten folk kan se du har prøvd og kan hjelpe deg) Forresten hvorfor du sa til blueroomelectronics ikke spør meg at når jeg leste den for meg var et undersanding spørsmål etter alt du ikke kunne gå til garasjen og si erstatte motoren i bilen min, men jeg ønsker ikke å betale for din tid bare de delene ville du tror garasjen folk ville si YEAH at det er bare en 2 mann jobb på 8 timer hver på £ 45,00 i timen, for meg din bare blitt lat wizpic

[Quote = mohsenp910] Nei Dont be meg om det, bare hjelpe mee plz, jeg ikke har nok tid [/quote] Hvorfor er du kjører kort tid?

Et lite råd til deg mohsenp; Du vil få en mye bedre respons hvis du spurte om elementene du kan ikke finne ut på egenhånd. Nå, dersom anmodningen hadde vært for ideer (pseudocode) for hvordan du gjør pilen rutine, kan det ha tricled den problemløsende delen av hjernen min (samme grunnen til at jeg løser sudoku - Jeg får ikke betalt, men liker utfordringen - du ser?). Hvis spørsmålet var hvordan du best kan gjennomføre en LED-matrise med en 8051, ville noen sikkert svare med sine erfaringer .. og så videre .. Men når du ber noen til å gjøre hele lekser og på toppen av det klager om å være i en hast, ikke forvente at folk skal gjøre det gratis. Du vil ikke få noen hjelp med denne holdningen, og de fleste vil oppfatte din atferd som uhøflig. Med vennlig hilsen, Kjetil

blueroomelectronics beklager for min dårlige svaret, er min engelsk svak, jeg kan ikke snakke som u. .. Vandelay prosjektet mitt i enkle, et styre med noen lysdioder, når styret slått på, gjorde noen lysdioder en trekant og en pil, den pilens retning endres med 4 retning taster, lefr, hø, opp og ned

Vis oss hva du har gjort så langt, og forresten hvis det er så enkelt hvorfor spør du forhelp [quote = mohsenp910] Vandelay prosjektet mitt i enkel , et bord med noen lysdioder, når styret slått på, noen lysdioder laget en trekant og en pil, er pilen retningen endres med 4 retning taster, lefr, hø, opp og ned [/quote]

Jeg liker denne fyren han bare ikke synes å få det eller han er en joker

denne typen skjermer er discused så mange tid på dette og maney andre fora u må serch hva som passer for deg

Det er mange kretser for dette, men den morsomme delen er at du enkelt kan gjøre det selv, vil det være morsomt og spennende! Så gi det en sjanse!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back