Trenger du hjelp for å bestemme posisjonering posisjonen ved hjelp TDOA

C

cuongtv7127

Guest
Jeg gjør mitt prosjekt for konfirmasjonen om fastslå posisjonering posisjonen ved hjelp TDOA (Time Ulike of Arrival) Jeg har litt problem med GCC algoritme og Chan metode (for å løse ikke-lineære ligningen) i matlab kode Vennligst hjelp me.Thanks mye By måte . hvis noen vet hvordan å konvertere Simulink til Matlab kan du hjelpe meg Thanks

Har du allerede fått TDOA tingen arbeider i Matlab? Ville det være holdning for deg å gi meg din matlab koder? Jeg skal være veldig takknemlig fordi det vil være av enorm hjelp for meg. Hilsener

TDOA matlab Ville u plz sende meg matlab kode TDOA hvis det kjører jeg virkelig trenger det og andre relaterte ting som AOA eller EOTD im siste års student n ds er min konfirmasjonen prosjekt jeg hadde virkelig pris på det sh_kokani@yahoo.com

Kjære jeg waorking på samme prosjekt, kan u plz sende meg koden din ... det vil b veldig hjelpsom ...

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- innlegg lagt ved 16:05 ---------- Forrige post var på 16:05 ----------</span></span>
Kjære Jeg jobber på samme prosjekt, kan u plz sende meg koden din ... det vil b veldig nyttig ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back