Trenger jeg impedans for Virtex-2

E

EDA_hg81

Guest
Ifølge dataark, får virtex -2 impedans kontroll. Hvis dette betyr, jeg trenger ikke linjeavslutning kontroll på PCB bord? Forresten Hvordan kan jeg referere ODDR2 og IDDR2 i VHDL? Thanks

Hva frquencyies du kjører, hvis det relativt lave du ikke trenger det hjelp "attributt" kommandoen du kan se TUP pin egenskaper, i / e IO spenning, driver straingth, type IO

Vitex har evne til opphør. for ddr2 trenger du v4 som er raskere. sjekk Xilinx app notater.

det er 200MHz. Må jeg extre linjeavslutning for virtex-2 eller Sparta-3? Takk.

Hva er spor lengde? Hvilke spor størrelse bruker du? Er det poin å peke? Hvor mange lag? Det er ikke noe rett svar på spørsmålet ditt, sjekk Howard Johnos bok Black Magic, eller se etter Eric Bogatin bøker. Alos Xilinx app notater vil hjelpe Good mangel med svart magi!

I Virtex -2 datablad gir det noen impedans kontrollmetoder. Det jeg forvirrende er at jeg trenger ekstra impedans sjekke om jeg har brukt en av dem impedans kontrollmetoder leveres av virtex-2 datablad? Takk.

igjen ingen rette svar du kan du kanskje ikke. Også sjekke Xilinx for utvikling styret, prøv å bestille en av disse styrene, og se hvordan de oppfører seg. eller enkle kjøre raske protoboard

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back