Tv stenge av det selv? panasonic

B

buckiejr

Guest
MODELL er en 47WXC43G 2year gammel jeg var å se på TV, og det bare stenge i presset makt Butten å slå den tilbake på det ville ikke slå tilbake på i unpluged TV da pluged den tilbake dyttet makten buttun lyset blir rød i 5 sek og deretter av og glippet med øynene av og på 5 ganger jeg åpnet opp bak sikringen hadde vendt svart og ble blåst. PLEASE HJELP JEFF TAKK.

Vel .. Sikringen ble blåst = Problem med strømforsyningen. Det ble blåst for å beskytte resten av TV-kretsene. Gå til forhandleren og få en sikring identisk med den som blåste. Mest sannsynlig det vil fungere da. Hvis ikke, så noen ting ille har skjedd til kretsen før sikringen og du trenger for å diagnostisere den komponent av komponent eller send det til vedlikehold. Cry:

[Quote = elmolla] Vel .. Sikringen ble blåst = Problem med strømforsyningen. Det ble blåst for å beskytte resten av TV-kretsene. Gå til forhandleren og få en sikring identisk med den som blåste. Mest sannsynlig det vil fungere da. Hvis ikke, så noen ting ille har skjedd til kretsen før sikringen og du trenger for å diagnostisere den komponent av komponent eller send det til vedlikehold. Cry: [/quote] Hvis sikringen er svart som betyr det virkelig var blåst av noen ganske katastrofal hendelse, så sjansene er at den nye skulle blåse også. Sannsynligvis er det noe annet som forårsaket det å blåse opp.

Jeg fast min TV for 5 minutter ble jeg ser på Q801 jeg forlot srew ut av Q801 var det srews til kjøleribbe ville det føre Q801 å blåse etter 5 mins [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 33 sekunder : [/color] [/size] jeg fast min tv i 5 min: cry: Jeg var ute på Q801 jeg forlot srew ut av Q801 var det srews til kjøleribbe ville det føre Q801 å blåse etter 5 mins

Ja, hvis du forlot transistor løsrevet fra heatsink, fikk det for varmt og blåste opp. Så du må prøve med en ny, men denne gangen fikse det fast til heatsink før du slår på TVen.

FUSE gått? .. prøve å erstatte h-out transistor og ic regulator. disse komponentene kan være kortsluttet forårsaker sikringen å bli blåst.

Hei Jeg fikk min tv arbeider jeg hadde tre dårlige DIODER D816 D822 D817 videoen mauren så stor hvis jeg fikk diodene i feil ville gjøre videoen har linjer i den lyden er stor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back