Tverrsnitt syn med Cadence virtuos layout editor?

Jeg er ikke en stor ekspert, men slik jeg forstår det verktøyet bruker bolske ligninger pluss bloats og krymper å modellere de fysiske lagene så i prinsippet bør det være mulig å utføre noen mellomrom og tykkelse sjekker. Jeg la merke til via fylte mindre enn de Vias selv, så jeg gjetter at det faktisk er mulig å få noen av de laterale effektene du tenker. Jeg bare videresendt meldingen til fyren som skrev verktøyet for å se hva han har å si. I mellomtiden-tiden, jeg venter fortsatt på en nedlastbar versjon å prøve ut selv. Roger

Jeg prøvde å kjøre koala og gjengi nand4 eksempel, men jeg får denne feilmeldingen: Shader "koala» - Shader objekter som ikke støttes noen vet hvordan å løse dette?

Koala vil vise denne feilmeldingen hvis den oppdager at skjermkortet eller de installerte OpenGL-driverne er nylige nok til å støtte per-pixel gjengivelse teknikker. Ettersom nesten alle nyere skjermkort har støtte shader objekter, er det mulig at koala har feil oppdaget videoinnstillingene. All informasjon du kan gi om datamaskinens konfigurasjon vil være til enorm hjelp for oss: flere relaterte feilrapporter har blitt reist mot dette problemet, som vi aktivt etterforske og som vi håper å ha en løsning for neste beta refresh.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back