utforming av støyfri FORSTERKER (HJELP MEG)

Jeg tror u trenger å gjøre det 2 stadium, coz gevinsten av Transistor er 15 dB, så u trenger 2 etappe

khouly

thx for replay khouly men
Hvordan gjør jeg andre fasen?plz beskrive helt!

design
1. etappe med denne Transistor, så u kan få lavest støy figuure men moderat gevinst, og deretter lage en andre fasen annen Transistor gi iu gevinst u vil

men u gå sjekke stabilitet og linearitet av hele forsterker

khouly

Takk for svar.

Kan jeg få e-boken gratis som du har nevnt meg, jeg har fått conformed gjennom mitt institutt er det ingen reserver slik at de har.

The Boo er praktisk RF Circuit Design for Modern Wireless Systems VOL II

Hvis du vet skue å få boka hwlp meg.

Takk

Hilsen
Afzal

Boken du ønsker kan du laste det ned her:

http://www.ebookee.com/Practical-RF-Circuit-Design-For-Modern-Wireless-Systems-Vol-II-Active-Circuits-And-Systems_29514.html

Jeg gjorde andre fasen (opplasting Word doc), men jeg har noen spørsmål.

1.I min design, Det andre trinnet har dc biasing krets bare.Er det sant?eller hver fase skal ha en dc biasing krets?

2.Power gevinst er lavere enn høyeste stabile gevinst, men det er mindre enn 20 dB i slutten av bandet (ca 17,5 dB).Jeg kan ikke legge til et annet tidspunkt.Hvordan øker jeg det uten å bruke 3dje scene?

3.S21 parameteren er sant?

Thx
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Kjære maryam_2

u må legge til for hvert trinn en skjevhet krets, så hver og en har sin egen bias nettverk

en annen ting, int han enden av bandet er det 6 Ghz, gjør u ønsker ur LNA veldig bredbånds ur snakker om 5 Ghz BW som er meget høy, u trenger å studere windeband teknikker

khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back