Vennligst foreslå meg noen bøker

N

neha_agarwal2k3

Guest
Hei alle "har vi et kurs som heter" Analog elektronikk "i vårt institutt som i utgangspunktet omhandler operatiional apmplifiers og deres applikasjoner .... Læreboken som vi blir bedt om å folllow er ikke bra .... så kan u plz foreslå meg bok som gir gode konsepter og også utmerket practjce problemer .... Im gi kursplan slik at u kan understsand nivået av kurset og foreslå meg den riktige boka .... Kurs Outlline: Op-amp grunnleggende spesielle formål OPAMP kretser filtre non llinear OPAMP kretser Signal kilder og fase lock looop spenningsregulatorer Ic effektforsterkere Tuned amplifers data convertefs-D / A og A / D IC sensorer og analoge systemer Thanx Neha

Jeg bruker alltid elektroniske enheter og kretser dens en Bogart bok så jeg antar denne fyren hadde rett idé!! Her vil jeg bruke tredje utgave, men jeg har sett senere de det er den beste boken jeg noensinne har hatt, og etter 10 år fortsatt har jeg det og bruke det veldig precice og verdt pengene {nye i 1990 i 95 var £ 3 ca € 6 second hand } Jeg får alle mine bøker fra veldedighet butikker eller studentutveksling tjenester svært hendig for skriftlig materiale interchange youll trenger masse bøker jo mer jo bedre å holde en samling for hvert rom i huset som et variert felt

Du trenger "Operational forsterkere og lineær integrerte cicuits" av Coughlin og Driscoll.

En av de beste bøkene for op-amper er: Design med operasjonsforsterkere og analoge integrerte kretser forfatter: Sergio Franco

u kan referere "op-amper og lineær integrerte kretser" av Ramakand Gaikwad

Dette er en flott bok om filtre Electronic Filter Design Handbook av Arthur B. Williams, Fred J. Taylor, McGraw-Hill # Forlag: McGraw-Hill (Tx); tredje Bk & Dsk utgave (1. juli 1995) # Språk: Engelsk # ISBN : 0070704414

tom lee, design av CMOS radiofrekvens integrerte kretser grå & Meyer, analyse og design av analoge integrerte kretser

Analog Integrated Circuit Design - Johns og Martin. Dette er et bra for grunnleggende og det dekker avanserte emner som data omformere.

Jeg ønsker å delta i embedded system desinging course.please foreslår meg gode bøker som lette problemet før han begynte i course.And også fortelle meg fremtidens embedded system og selskaper relatert til arbeid på dette feltet.

analog integrert krets design-johns martin prinsipper for datakonvertering system design-Behzad Razavi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back