VENNLIGST SEND ME GOD MAKSIMALE Locked Loop THESIS

B

blowfish

Guest
som jeg gjør et prosjekt i Digital Delay Locked Loop, ønsker jeg å studere de MAKSIMALE Locked Loop STRUKTUR, TYPER OG ULIKE METHODLOGIES BRUKES for utformingen av CIRCUIT Vennligst send meg noen papirer eller avhandling, noe som forklarer den DLL fra grunnen av TIL DET SLUTT FOR jitterreduseringskrets og minimering takk på forhånd

Hei, Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få eller legge meg noen av digital forsinkelse låst sløyfe avhandling eller dissertion. Jeg vil også gjerne ha en discusson på digital forsinkelse Locked Loop design og simulering. Enhver som har gjort et prosjekt eller jobbet på den, kan du dele med oss noen sentrale begreper og ideer som er involvert i den.

du finne mye THESIS ..... Material ........ PHD fungerer på DLL ...... i EDA Ebook, Specification Forespørsler sub-forum ...... Jeg har sett mye på at forumet lykke

Jeg gjør en forsinkelse låst løkke akkurat nå. Jeg bruker dette papiret "Delay Locked Loop med Linear Delay Elements". Jeg har allerede få en låst tilstand, men jitter resultatene er ikke så gode så vel som låsing tid. Kanskje kan du bruke den også.

jeg gjør en forsinkelse låst løkke akkurat nå. Jeg bruker dette papiret "Delay Locked Loop med Linear Delay Elements". Jeg har allerede få en låst tilstand, men jitter resultatene er ikke så gode så vel som låsing tid. Kanskje kan du bruke den også.
Hei der, er det noen schematics design for tiltalen pumpe bias krets? Takk.

Hei, Kan du sende meg den DLL utformingen simulering resultater? Det ville være svært nyttig for meg. Takk på forhånd, Dinesh
jeg gjør en forsinkelse låst løkke akkurat nå. Jeg bruker dette papiret "Delay Locked Loop med Linear Delay Elements". Jeg har allerede få en låst tilstand, men jitter resultatene er ikke så gode så vel som låsing tid. Kanskje kan du bruke den også.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back