wht er verktøyene som er tilgjengelige for DFT?

K

kinjalp

Guest
hei, jeg gir seminar om DFT og jeg ønsker å vite hva som er verktøy tilgjengelig for DFT. hvis mulig hvor kan jeg få demo for disse verktøyene eller innledende manualer for at verktøyet.
 
synopsys har dft max / dft kompilatoren. Mentor Graphics har fastscan / dft rådgiver. Jeg er sikker på at u kan finne slike lignende produkter i Cadence også. hvis jeg ønsker å ha noen tutorials på dem, jeg prøver vanligvis demosondemand.com. nesten alle eda leverandører har noen demoer der. Jeg er ikke en dft fyr. så, ikke har sett for noe relatert til det. u kan prøve ur lykken der.
 
Hei alle, hvis u mener DFT-design for test: da verktøy r tørrfilm max, dft rådgiver og turboscan. DFT - digital Fourier forvandler: gå for matlab. hilsen, ramesh.s
 
Er det noen andre nettstedet tilgjengelig som demosondemand.com? som jeg er en student ved privat institutt, jeg ikke har noe av selskapet eller instituttet postadresse. så det ville være gr8 hvis noen kan veilede meg på dette?
 
Mentor verktøy er sign-off som nå Synopsys verktøy er et skritt bak
 
DFT rådgiver, rask skanning, MBISTarchitect ... etc er fra Mentor Graphics .... u kunne registrere urself på t menror grafikk området og få tak i mye av relaterte dokumenter
 
Det finnes verktøy som bidrar til å forbedre testability i RTL. slik som Spy-glass DFT, Mentor DFT rådgiver, Synopsys Test Compiler.
 
Hellow alle, Jeg ønsker å vite om DFT så vel .... hvorfor akkurat vi trenger å gjøre DFT og i hvilken fase det vanligvis gjøres ..... og hva er criticle problemstillinger knyttet til det ... tar syntesen verktøy Cannat vare på DFT problemer .....
 
Mainstream DFT verktøy kan deles inn i to grupper. - Test Innsetting - ATPG Tools Again rangert etter popularitet DFT Innleggelse Tools - Synopsys DC + TestCompiler (test innsetting) - Mentor DFTAdvisor - Cadence Encounter RTL Compiler (test innsetting funksjoner) - LogicVision DFT - defacto Technologies [b ] Test Generation Verktøy [/b] - Mentor FastScan - Synopsys TetraMax - Cadence Encounter Test Man kan videre dele markedet med verktøy for komprimering, true-time test, BIST, Boundary Scan etc. - ay
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top