K
kukurigu
Guest
Hei alle! Jeg leter etter TCL rutiner for RS232 kommunikasjon - motta, overføre, baud prisutvalget ... Kan du hjelpe meg? Beste hilsen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hvis [string lik-nocase $ tcl_platform (plattform) {windows}] {satt overenstemmelse COM1} else {satt overenstemmelse / dev/ttyS0} om {[fange {åpen $ overenstemmelse {r +}} fdin]} {setter stderr "Feil ved åpning av seriell port $ overenstemmelse" etter 2000 exit} fconfigure $ 38,400 fdin-mode, n, 8,1-blokkerende 0-oversettelse binær-buffering ingen
Jeg ser hva du har gjort .. men kan u vise meg hvordan du gjør dette i vinduet .. fordi jeg tror det abit diffrernt er ikke det.hvis [string lik-nocase $ tcl_platform (plattform) {windows}] {satt overenstemmelse COM1} else {satt overenstemmelse / dev/ttyS0} om {[fange {åpen $ overenstemmelse {r +}} fdin]} {setter stderr "Feil ved åpning av seriell port $ overenstemmelse" etter 2000 exit} fconfigure $ 38,400 fdin-mode, n, 8,1-blokkerende 0-oversettelse binær-buffering ingen [/code]