Pol, er du kjent med 2. ordens filter grunnleggende? f.eks avskåret frekvens og .... ? Å, jeg tror jeg fortalte deg noe galt! 3dB er for første ordens filtre, beklager, hvis du så 6 db synkende, (fordi dette er andre rekkefølgen filter) kan du si at er avskåret frekvens. Respekter Gullsmed
@ Gullsmed Mitt tidligere prosjekt er 100% fungerer bra. im veldig glad for det. becz på at im planlegging for nytt prosjekt, og for det formålet jeg trenger Ur hjelp
Jeg er veldig glad for, fordi du kan gjøre prosjektet vellykket. Vel, nå, hva er problemet ditt, hvis du forklare, problemet, vil jeg gjerne hjelpe deg. Best Luck Gullsmed
Det er ikke slik problem. bare tenkt å starte nye prosjekt av UPS. planlegger å lage ca 600W til 1KW UPS. ikke har mye slik erfaring med å lage slike ting
min inngangsspenning ville være 12VDC og utgang vil være 220-250 VAC. Hvis jeg går for 600W, vil nåværende være 2,5 - 2.7A og hvis gå for 1KW, THN gjeldende ville være 4A
vel, kan du bruke en H bro eller push pull konverter (hvis strøm var høyere enn dette, kunne du ikke implementere det med push pull, rett og slett) for å øke spenningen, (jeg tror H bro er bra for prosjektet) ( øke den opp til 311 VDC) og deretter en annen H bro, men uten transformator, og deretter en LPF (smør verdt familie), og deretter en feed-back sløyfe fra ut din satt på første etappe (du bør rette og filtrere tilbakemeldinger spenning ). kommandoen signal om andre trinn vil være en SPWM. Beste Wishes Goldsmith
jeg hv studerte hele utformingen av HOMEAGE. boost seksjon involvere innspill sentrum springen og produksjonen er enkel med diode bro. for omformer H bridge [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 22:26 ---------- Forrige post var på 22:20 - --------- [/size] [/color] kan u bare fortelle meg hva frekvens bør jeg bruke for å gjøre dette
selvsagt første del. step-up spenning opp til 311v som u sa. Jeg vet ikke hva som bør være riktig frekvens for dette formålet. huske om watt. jeg trenger opp til 1000W. Thx Regard Muhammad Ali
min ferrit Trafo har en nuosie som en klokke tur .... Hva forårsaker det? Jeg bruker SG 3524 å gjøre mitt konverter topologi FLYBACK være automatisk for produksjonen 13,8 v, og i = 0,5 A. .. HJELP MEG ....
Kjære Muhammad Hei Hvis du bruker gjeldende modus topologier, you'de bedre å redusere frekvensen f.eks 100KHz. og for bærefrekvens for siste etappe, foreslår jeg at du bruker 50 kHz, trekant bølge, som transportør. Beste Hendelser Gullsmed [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 17:59 ---------- Forrige post var på 17:57 - -------- [/size] [/color] Og kjære pol som Muhammad antydet, kan du bruke dempeteknologi nettverk. men det er noen andre måter også, for eksempel lage en Littler gap plass i kjernen, eller bruk en skikkelig lim. Beste Wishes Goldsmith
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.