flere SMPS Spenning

Hei igjen Hva mener du med rundt 12,8? du refererer til spenningen? eller gjeldende?

Jeg helt forstått at det du trenger. kan du vise meg til kretsen? kanskje derfor jeg kan finne problemet.

Du kan finne mye mer spenningstransformator produkter og produsenter på denne siden: Bare klikk "kontakt nå" på de sidene du er interessert.

hizzzzzzz .... Jeg ønsker å vite sumthing fra u. u fortalte meg ABT den dempeteknologi men jeg hvnt gjennomføre tht. im litt forvirret ABT den hva u fortalte meg .. u sa meg at jeg burde bruke oscilloskop til å merke støyen frekvens og deretter beregne den nøyaktige dempeteknologi motstand og lue .... Jeg vil, i hvilken terminal jeg bør sjekke støyen i push-pull scenario?

Kjære Muhammed Hei Hvor er det stedet som du ønsker å bruke dempeteknologi parallelt det? selvfølgelig din transformator. rett? Så skal du se spenningen over transformatoren. Beste Wishes Goldsmith

ritus ...... u mener å si at at jeg skulle sjekke ut bølgen av transformator og deretter analysere støyen?

jeg hv prøvde nå. min støy perioden er 116ns som gjør 8.6MHz. im forvirret hvordan jeg velger th Resistor og kondensator verdi. ber fortelle meg hvordan man regner det [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 09:47 ---------- Forrige post var på 09 : 45 ---------- [/size] [/color] jeg hv prøvde nå. min støy perioden er 116ns som gjør 8.6MHz. im forvirret hvordan jeg velger th Resistor og kondensator verdi. ber fortelle meg hvordan man regner det
Kjære Muhammad Hei Se nedenfor, vennligst: nå jeg vise deg en bølge skjema med zoome inn. Så, hva er frekvensen av disse dempet svingninger? Så jeg har laget en dempeteknologi nettverk for å forbedre disse svingninger. se nedenfor, kan du: Beste Wishes Gullsmed

Hei Muhammed Jeg har beregnet det for deg. R = 10 ohm og C = 2,2 nF. Kan du fortelle meg at hvordan jeg beregnet det? Beste Wishes Goldsmith

Muhammad Jeg tror jeg fortalte deg veien. Du kan velge en av komponentene tilfeldig og deretter ligningen vil gi deg den andre. men det viktigste tror, ​​her er verdien av R bør være lav. Lykke Gullsmed

min støy puls tidsperioden er 116ns som gjør frekvensen sin 8MHZ. hvordan du kan si at Fr = 1/2 * R * C kan være nyttig. du mener å si 8MHZ = 1/2 * 10ohm * 2.2nF????

I begynnelsen er 1/2RC ikke riktig. 1/2 * pi * R * C er riktig. Jeg tror du har misforstått min mening. leste du det innlegget som jeg forklarte dempeteknologi design i det egentlig? hvis du leser den, gjorde du forstå det?

Hei der folkens, jeg vet at gullsmeden har foreslått meg en tråd at temaet var om å gjøre noen beregninger, men selv om jeg ikke kan forstå en ting, og denne saken er knyttet til praktisk måte å gjennomføre. For eksempel, det "størrelsen" av ledninger, hvorfor velge en bestemt konge, kjernen, hvordan kan vi finne ut hvilke kjerne å bruke - første vi gjøre regnestykket og etter at vi får de dimensjonene av kjernen? Men vi trenger flere spesifikasjoner fra kjernen, om dette, vil forretningen hvor jeg skal kjøpe kjernen gi den slags informasjon? Jeg leste at vi må ha i betraktning så mange aspekter å bygge kjernen som "mellomrom" mellom sidene på kjernen og svinger etc. Det er noen tutorial som viser hvordan å bygge en transformator? BTW, er de hensyn å bygge en transformator til en enkel direkte omformer forskjellig fra FLYBACK? Hvilke er de viktigste forskjellene?

Hei min venn! Jeg legger ved en tabell, som du kan velge ønsket kjerne i henhold til det, men hvis jeg glemte, husker meg behage. (Disse dager er jeg ganske opptatt, derfor er det mulig at jeg glemmer). Beste Wishes Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back