flere SMPS Spenning

Triangle WAVE??? Jeg forsto ikke. den mest brukte IC og avaible IC er sg3525 og jeg il også bruke det? hadde strøm har noen forbindelse med frekvens for BOOST krets?

Muhammad, er du kjent med SPWM og link omformere? vet du forskjellen mellom SPWM og PWM? og i den andre hånden, er du kjent med klasse D forsterker grunnleggende? Ja, trekant bølge! men ikke for første etappe! for andre etappe.

im ikke familier med det. jeg hv bare jobbet med PWM-kontrolleren (sg3525) som brukes til å trekke porten av IRF540 og deretter transformator ting. jeg hv hørte dette første gangen

hummmmmm!! ikke noe problem! for å forstå meningen bak SPWM og PWM se mine blogger du, etter at dersom du ikke forsto, kan jeg forenkle det for deg.

Jeg synes det er for 50Hz puls. Jeg spurte frekvensen for boost seksjon (12VDC - 350VDC). hvilken frekvens bør jeg bruke for å gjøre dette

u mener å si for 12VDC-350vdc, bør jeg bruke nesten 100KHz og for 50Hz inverter, bør jeg bruke 50kHz carrier Freq Rite?

kan u fortelle meg prosedyren for SPWM, jeg mener knyttet til maskinvare, IC osv

Hva mener du med det? ønsker du å vite hvordan du oppretter SPWM for ditt formål? eller du bare trenger navnet på komponentene?

Som du sikkert vet, SPWM, fikk fra Pulse Width Modulation og SPWM er Sinusforma Pulse Width Modulation. For SPWM, vil vi ha mange måter å lage! men den beste måten du kan velge er dette: Sammenligning mellom en ren sinuskurve og en trekantet bølge som har høyere frekvens. (I praksis må vi velge Ftri = 10Fsin) (i det minste! Hvis du velger mer enn dette, vil det være bedre.) Du bør bruke en sammenlignende eksempel LM311 eller LM339 eller LM319 eller ...... osv. å gjøre sammenligne mellom trekant bølge og sinus bølge! Og ikke glem å skape nok død tid for mellom SPWM og SPWM '. hver SPWM består en høy frekvens spektrum og en lav frekvens spektrum. hvis du bruker en LPF etter SPWM din, vil du ha ditt budskap signal (sinus) Jeg håper du fikk ideen.

hele ideen er god, men gjennomføringen av slike ting er ikke så enkelt. Jeg fikk hele ideen om SPWM visste ikke hvordan å opprettholde dødbåndet og andre parameter knyttet til maskinvare (MOSFET problemer, inductors etc). becz jeg må velge de komponentene som svarer woth andre jeg skal prøve å forske på denne første

Det er ganske enkelt, men du må tjene noen erfaringer, som jeg tror du har ikke nå, men du bør prøve, hvis du kan gjøre dette prosjektet, vil du lære mange ting fra den. for dødtid: det er veldig enkelt. kan du bruke en Schmitt trigger ikke gate og en RCD nettverk. prøve, å forske på det, hvis du ikke kan tjene suksess, være sikker på at jeg skal hjelpe deg. Ønsker deg det beste Gullsmed

min ferrit tafo er varmt, og likevel therre er en lyd som en klokke gå tøft jeg hadde bruk dempeteknologi .....

Kjære Pol Hei igjen Hvis ferritt skal være varm, betyr det at det er størrelsen ikke er nok, eller kanskje det ikke designe for denne serien av frekvens. Og om støy, så du meg tidligere forslag? skape nok gap plass og bruk litt lim. Best Luck Gullsmed

min ferrit Trafo størrelse er AC = 1 cm ², aw = 1,44 cm ² dont du tror det godt å genererte 13,8 v, i = 0,5 A med vin = 25 v, bruke SG 3524 til generert PWM 20 kHz n1 = 60 , N2 = 50

hummmm! det bør ikke være orm. er du sikker på at strømmen gjennom den er bare 0,5 A? være sikker på om det.

ja 0,5 A, vil effekten ikke stabil sin, rundt 12,8 til 15,2 volt .. Jeg vil at min utgang stabil 13,8 v, med dagens 0,5 en ... i sg3524, for å gjøre produksjonen stabil at vi ønsker at det en formel .... Jeg hav gjorde det, men resultatet er det ikke stabil og fortsatt genereres støy som en klokke tur ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back